Deloittes årlige medievaneundersøkelse

Register

Norske medievaner er kontinuerlig i endring. Hva betyr dette for medieselskaper, annonsører og forbrukere? Hvordan påvirkes dette av Covid-19?

When

23. June.

Time: 09:00 - 10:15


What

Organized by Deloitte

23. juni arrangerer vi vårt årlige Morgenfuglene-seminar, denne gangen i virtuelt format. Vi presenterer hovedfunn fra årets utgave av Deloittes medievaneundersøkelse. Dette er en undersøkelse blant over 1000 norske forbrukere i alderen 14 til 82 år om deres medievaner knyttet til aviser og nyheter, sosiale medier, reklame, digitale enheter og plattformer, TV og strømming, abonnement og podcast.

Presentasjonen vil være etterfulgt av en paneldebatt med noen av mediebransjens ledende profiler:

  • Siv Juvik Tveitnes – EVP News Media i Schibsted
  • Tine Jensen - CEO i Discovery Networks Norway
  • Kristian Tolonen - Analysesjefen i NRK
  • Mari Velsand - Direktør i Medietilsynet

Where

Online

Register

Organizer

Deloitte